szobabicikli_es_fogyas
 
 
 

 

Hogyan tudsz a leggyorsabban szobabiciklivel fogyni?

... avagy hogyan érd el, hogy porfogó helyett betörj magadnak egy igazi zsírbontó gépet.

 
 


Láttad már, hogyan törik be a vadon élő lovakat, hogy megtűrje a hátán az embert, és utána akár a kisujjával is irányítva a segítő célt szolgálja? Dobálja magát az a hatalmas nagy állat, rúg, ugrik. Biztos vagyok benne, hogy csupán nekiugrani, és erővel tenni ezt lehetetlen lenne.

Valószínű ész kell hozzá, és némi kitartás. Azután könnyedén megtűr a hátán, és bármikor, szinte erőfeszítés nélkül eljuttat a kitűzött célhoz.

Hasonló a helyzet a szobabicikli és fogyás kapcsolatával. Ha erőből nekiugrasz, és kitekered a lelked rajta, valószínű nagyon hamar "ledob a hátáról", és mivel így egy dekát sem tudsz fogyni, sikerélmény híján hamar a szoba sarkában végzi, és jobb esetben virágállványként szolgál tovább, egyébként pedig csak porfogóként. Pedig hatalmas lehetőség rejlik benne, ugyanis nagyon hatékonyan lehet szobabiciklivel fogyni.

Lássuk, hogyan törj be egy szobabiciklit, hogy utána játszva tudj fogyni a segítségével:

 

  • Ha még nincs szobabiciklid, érdemes néhány dologra odafigyelni a bőséges választék erdejében. Nem kell túlbonyolítani, alapvető követelmények, hogy elbírja a mostani testsúlyod, és lehetőleg ne súrlódófékes legyen. ( kivéte spinning bicajok) A fék azért lényeges, mert itt tudod szabályozni a terhelést tekerés közben. Minél finomabban tudod állítani, annál élethűbb élményt nyújt. Olyan, mint ha igazi bicajon tekernél, és ugyanúgy, egyenletesen terheli az izmaid is. A többi már a pénztárcádra és fantáziádra van bízva. Tökéletes egy egyszerű modell, nagyon jól lehet vele fogyni, mágnesfékes megoldással, esetleg pulzusmérővel. De vannak már beépített DVD-s hiper- szuper gépek is. A lényeg ugyan az. Tekerni kell, hogy a zsírt "lepucold" magadról.

 

  • Hová helyezd? A szobabiciklit bárhová helyezheted a szobában. Akár a TV elé is lehet, de az első 1 hétben nem javasolnám, hogy tekerés közben filmet nézz, vagy újságot olvass, mert ezek nagyon figyelem elterelők lehetnek. Meg kell tanulnod érezni a szobabiciklit. Figyelj Önmagadra, a légzésedre, hogyan reagálsz különböző terhelésekre, próbáld ki a fokozatokat, rögzüljön be, melyiknél mekkora erőt kell kifejtened tekerés közben. Zenét viszont nyugodtan hallgathatsz már az első alkalommal, az csak segít.

 

  • Fontos! A nyereg beállítása. Állj a szobabicikli mellé, hogy melletted legyen a nyereg. Tedd csípőre a kezed, és tapintsd ki a medencecsontod tetejét. Körülbelül ilyen magasságban kell lennie a nyereg (ülés) tetejének. Ha túl alacsonyra állítod, hamar elfárad a lábad, és a térd ízületeid is túlterhelheted. Ha túlságosan magas, akkor pedig kényelmetlen a pedál elérése, "riszálni fogsz" a szobabicikli ülésén.

 

  • A kormány magasságát úgy állítsd be, hogy kényelmesen elérd, ne kelljen görnyedned. Különösen, ha derékfájós vagy. Ekkor állíthatod kicsit magasabbra is.

 

  • Hogyan tekerd? Fontos a lábfejed elhelyezkedése a pedálon. Soha ne sarokkal tekerd a szobabiciklit, és az sem jó, ha lábujjhegyen hajtasz. Próbáld úgy elhelyezni a lábfejed a pedálon, hogy a lábujjaid kezdeténél lévő rész (sokan cicatalp résznek nevezik) kerüljön a pedál tengelye fölé. Ekkor van jó helyen a lábfejed.

 

  • Intenzitás. És időtartam. Ez a kulcs. Ez határozza meg, milyen gyorsan tudsz majd szobabiciklivel fogyni. Az első 5 perc legyen mindig a ráhangolódásé. Vedd le teljesen a terhelést, és egy lassú tempóban kezdj el bemelegíteni. Az első 5 perc után adj rá egy kis fokozatot. Figyelem! Ne túl sokat, mert akkor 10 perc után kifulladsz, és ekkor még egy gramm zsírt sem sikerült elégetned. Optimálisan úgy tudod beállítani, hogy 10-15 perc tekerés után már mélyebben kell venned a levegőt, és kicsit el kellene kezdened izzadni. Ha túl nagy a terhelés, az első 10 percben már "lefordulsz" a szobabicikliről. Ez nem jó. Ha túl kevés, akkor pedig a légzésed még olyan, mintha valami unalmas filmet néznél. Ez sem jó. Próbálj arra törekedni, hogy legalább 45 percet egyhuzamban le tudj tekerni. Ekkor már szépen el tudod használni az elraktározódott zsírpárnáid energiaként. Az utolsó 5 pec legyen a levezetésé. Újra vedd le a fokozatot, és egy lassú tekeréssel hagyd, hogy a pulzusod visszaálljon normál állapotába. Vegyél néhány egészen mély levegőt, ki is nyújtózhatsz a szobabiciklin egy kis relaxációs zene kíséretében.

 

  • Tekerés közben mindig igyál vizet! Figyelj oda, hogy már mozgás közben is pótold az elveszített folyadékot. Egy 45 perces szobabiciklizés közben "illik" legalább fél liter vizet meginni.

 

Fontos! A szobabicikli után biztos, hogy farkaséhes leszel. Mit ehetsz utána, hogy ne vesszen kárba a befektetett energia, és hogy a legtöbbet tudj kihozni a szobabiciklivel való fogyás -ból?

Egy 45 perces tekerés utána szénhidrát raktáraid eléggé kiürülnek, vércukorszinted alacsony lesz. Ezért érezhetsz farkaséhséget, némi tompaságot, esetleg enyhe szédelgést. Ahhoz, hogy ezt elkerüld egy minimális, gyorsan felszívódó szőlőcukrot (max.1-2 szem!) megehetsz, hogy az alap szénhidrát szükségleted gyorsan visszatöltsd, de ne emelkedjen magasra a vércukorszinted.

Szobabiciklizés után óvakodj a tésztáktól, kenyerektől, édességektől, mert ezekkel nagyon sok kalóriát viszel be a szervezetedbe, a cél pedig az, hogy energiahiányos állapotba kerülj, így az elraktározott zsírt használod el, és hatékonyan tudsz fogyni.

Fehérjedús ételeket, sovány húsokat (pl. hal, csirkemell, gépsonka) viszont ehetsz. Zöldség körítéssel szinte minden mennyiségben. Így nem csak az éhségedet csillapítod, de a mozgáshoz szükséges izmaid is táplálod, így feszesebb leszel.

Nagyon hatékonyan és gyorsan lehet szobabiciklivel fogyni, teljesen természetes úton. Ha odafigyelsz ezekre a tanácsokra, olyan zsírbontó gépet tudsz betörni magadnak egy hét alatt, hogy a fogyókúrád gyerekjáték lesz. Ha szeretnél bővebben, hasznos tanácsokat olvasni a természetes fogyással kapcsolatban, mindenképp kattints ide. Nagyon hasznos, ingyenes információkat olvashatsz a sikeres fogyással kapcsolatban. Ha javasolhatom, ne kezdj fogyókúrázni, amíg nem szereztél tudomást a fogyókúra 5 legsúlyosabb hibájáról. Többet árthatsz vele magadnak. Kattints ide, és olvasd el ingyen!

 

Üdvözlettel:

signo
Miholecz Attila
Lefogyasztó-tanácsadó

 

 

 

 

 

Ablak bezárása  | Főoldal

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miholecz Attila lefogyaszto-tanacsado

 

A fogyókúra 5 legsúlyosabb hibája

INGYENES, azonnal letölthető eBook

 

Semmiképp se kezdj el fogyókúrázni, mielőtt nem szereztél tudomást a fogyókúrázás legsúlyosabb hibáiról. Nem csak az alakod, de az egészséged is múlhat rajta.

Ha elkerülöd ezeket a hibákat, akár olyan egészséges súlycsökkenést érhetsz el, hogy azt ismerőseid is észre fogják venni. Most INGYEN megszerezheted!

Ha még nem tetted, feltétlenül jelentkezz !

Adatait bizalmasan kezeljük és semmilyen körlmények közt sem bocsátjuk harmadik fél rendelkezésére!

Keresztnév:
E-mail cím:

 




 

 

 
Főoldal | Kapcsolat | Impressum